Apua ja ohjausta – OLD

Apua ja ohjeita

Ottakaa yhteys, jos haluatte apua tai ohjausta. Tavoitteenamme on vastata 48 tunnissa. Löydätte myös käyttöohjeita ja opetusvideoita SimaPro Help Centeristä.

Marcus

Marcus Wendin

Annie

Annie Johansson

Viktor

VIKTOR HAKKARAINEN

Pär

PÄR LINDMAN

Työskentelemme Zendeskin kanssa SimaPron tukikysymyksissä Ruotsissa ja Suomessa. Kaikki tapaukset, jotka lähetetään sähköpostitse osoitteeseen support@simapro.se tai ’nimi’@simapro.se, päätyvät lippujärjestelmään, ja tavoitteenamme on käsitellä kaikki tapaukset 48 tunnin sisällä.

Tällä tavoin toivomme tarjoavamme tehokkaampaa tukea tapausten paremmalla seurannalla. Täältä löydät vastauksemme ja artikkelimme yleisimpiin kysymyksiin.

OBSERVE: Our Zendesk is currently only in Swedish.
Finnish translation is coming.

Erityisiä kysymyksiä

SimaPro Help Centeristä löydätte vastaukset useimpiin erityiskysymyksiinne. Siellä on m.m. laaja valikoima seminaareja, joissa käsitellään sitä, miten pääsette vauhtiin lisenssinne kanssa.

Ohjeistusvideot

SimaPro Help Centeristä löydätte useita ohjeistusvideoita, joissa näytetään, miten SimaPro -paketit toimivat.

Käyttöohjeet

SimaPro Help Centeristä löydätte käyttöohjeet kaikkiin SimaPro -paketteihin.

Apua ja ohjeita

SimaPron lisensseihin ei ole piilotettu ylimääräisiä kustannuksia, kun niitä käytetään suurissa liike- tai koulutusyksiköissä. Löydätte tarpeisiinne sopivan lisenssin alla olevalta listalta:

  • Business Licenses
    (SimaPro ammattilaiskäyttäjät konsulttitoimessa, yrityksissä tai tutkimuslaitoksissa.)
  • Opetuslisenssit
    (Lisenssit opiskelijoille, kouluille, sekä väitöskirjan, kandidaatti- tai maisterityön tekijöille)

Mikäli haluatte kurssitusta tai saada henkilökohtaista apua, ottakaa yhteys: support@simapro.se